Sunday 17 February 2013

KENAPA PRODUK TUPPERWARE



Kenapa perlu beli dan memilih produk dari jenama Tupperware? 

  • Tupperware adalah produk yang selamat dan sesuai untuk digunakan untuk kehidupan harian..Ini adalah kerana produk Tupperware berkenaan tidak mengandungi bahan kimia beracun / toksik dan ianya telah memenuhi piawaian / standard yang diiktiraf  dari beberapa badan dunia seperti FDA (Food and Drug Administration), Europen Food Safety Authority, Japan Food Safety Commision.
  • Produk Tupperware menjadi pilihan adalah disebabkan keistimewaan produk ini yang terletak pada reka bentuk yang menarik.. yang paling jelas ialah produk tupperware direka khas dan beraneka gaya serta bentuk..Paling tepat sekali produk Tupperware adalah untuk penyimpanan makanan dan minuman supaya makanan dan minuman menjadi lebih segar dan tahan lebih lama (tidak mudah rosak @ layu).
  • Produk Tupperware juga mesra alam kerana ia boleh dikitar semula menjadi produk lain seperti tong sampah, bakul plastik, pasu bunga plastik, kerusi plastik dan lain-lain lagi.
  • Pembuatan produk Tupperware ini telah melepasi tahap piawaian yang tinggi dan pemeriksaan yang ketat. Ini menjadikan produk  Tupperware adalah produk plastik yang bermutu, selamat, berjenama dan kekal lama sehingga ke hari ini.
  • Selain itu produk Tupperware ini juga sangat praktikal dan boleh digunakan berulang-ulang kali tanpa was-was dan ragu-ragu.Ia juga dapat menjimatkan ruang dan tempat penyimpanan.
  • Selain itu juga produk Tupperware ini tahan lasak dan sangat tahan dan yang paling penting ialah Jaminan produk ini adalah untuk seumur hidup.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...