Friday 17 May 2013

BUAT DUIT DENGAN BISNES "TUPPERWARE BRANDS"



ANDA MENCARI BISNES YANG BOLEH BUAT DUIT SECARA SAMPINGAN:
  • Bisnes apa yang paling laris 
  • Jana pendapatan secara “part time” “side income”
  • Mencari UPLINE  & TEAM yang bersungguh-sungguh untuk mencapai target dan agresif mengejar cita-cita
  • Tempat rujukan jika mengalami kesulitan
  • Mahir dalam selok belok bisnes



JAWAPANNYA : 
"BISNES TUPPERWARE" 


SAYA DARI GROUP “TEAM POWER” 
InsyaAllah dapat memenuhi impian anda 

1. Bisnes apa yang paling laris 
Bisnes Tupperware – ini adalah kerana produk tupperware telah diketahui seluruh Negara kerana produknya yang hebat dan quality nya yang luar biasa. Produk tupperware memberi pengalaman yang berbeza jika anda memilikinya, ini kerana items yang keluar pada katalog Tupperware setiap bulan adalah berbeza – beza , unik dan secara tidak langsung menarik minat untuk membelinya.


2. Jana pendapatan secara “part time” “side income”
Bisnes Tupperware – Dengan  bisnes Tupperware, potensi untuk mendapat komisen dan untung adalah terbuka luas. cara pengiraan komisen pun jelas dan tidak berselindung.. Memang siapa yang beli dengan ahli di stokis dapat 25% dan anda perlu ingat juga, 3% - 8% komisen dalam bentuk cek.. Siapa yang tak mau cek dari Tupperware kan..selain itu bisnes ini boleh dibuat hari sabtu @ ahad mengikut kesesuaian jika anda bekerja..

Perlu di ingatkan jika anda pandai buat pemasaran di facebook atau blog maka jualan anda akan berlipat kali ganda..Nah cuba bayangkan keuntungan yang anda dapat bersama dengan komisen dari Tupperware..WOW memang hebat bukan..


3. Mencari UPLINE  & TEAM yang bersungguh-sungguh untuk mencapai target dan agresif mengejar cita-cita
“TEAM POWER” Tupperware – Kami diibaratkan sebuah keluarga. Setiap ilmu mengenai Tupperware dikongsikan bersama. Ini bermakna kami ingin sama-sama berjaya dan dapat mengejar Sales Tupperware yang tinggi setiap bulan. Yela nak dapat komisen yang tinggi la katakan.. Yang penting kita perlu focus, strategi kenala betul dan tidak terlalu bergantung harap pada UPLINE sahaja tetapi kita hendaklah sama-sama berusaha ke arah kejayaan..


4. Tempat rujukan jika mengalami kesulitan
“TEAM POWER” Tupperware adalah tempat rujuknya.. TEAM POWER selalu berkongsi strategi dan kami sentiasa berganding bahu bersama untuk berjaya..yang penting kita perlu sentiasa positif terhadap apa yang kita buat..Kami ibarat sebuah keluarga yang sentiasa MENJAGA rakan TEAM POWER yang lain yang menghadapi masalah. kalau saya tak dapat selesaikan, saya akan bertanya pada UPLINE saya untuk selesaikan masalah tersebut..Tetapi “Kalau anda menghadapi masalah wang @ orang tak bayar hutang tak dapek den nak menolongnyo”..hehe


5. Mahir dalam selok belok bisnes
“TEAM POWER” Tupperware adalah tempat rujuknya terbaik..Kami TEAM POWER bukannya hebat di dalam dunia Tupperware ini, “Kene la merendah diri”..Akan tetapi sikap ingin tahu tentang tupperware adalah segala-galanya. Jadi umur , jawatan , anda penganggur, anda masih baru dan sebagainya adalah bukan penghalang.. Walaupun anda baru menceburi bisnes ini.. jika anda rajin “searching” dan belajar serta focus pada matlamat untuk buat duit dengan Tupperware.. Maka secara tidak langsung kita akan mahir dalam Bisnes Tupperware ini..Dan bila dah mahir peluang untuk buat duit terbuka dengan luasnya..

1 comment:

  1. 3-8% bonus tu bdasarkan brp ribu sale?bole perjelaskan tak?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...