Wednesday 20 February 2013

KELEBIHAN TUPPERWARE FREEZEMATE





TUPPERWARE FREEZEMATE

Tupperware Freezermate banyak kelebihannya..anda harus memiliki sekarang produk Freezermate ini.. Kegunaan Freezermate ini adalah bekas mengisi barang-barang seperti ikan, sotong,daging, ayam dan banyak lagi di ruangan dingin beku ( freezer) dalam peti sejuk. Produk Tupperware Freezermate tidak kedap udara." udara boleh tembusi bekas"...Jadi jika anda masukkan makanan seperti biskut, keropok, dalam Freezermate, tentulah lemau..so produk Freezermate ini khas untuk makanan yang diletakkan dalam peti sejuk..


KELEBIHAN TUPPERWARE FREEZEMATE 

  • Bentuk dan saiz bekas Freezermate yang boleh diatur letak dengan mudah dan kemas teratur dalam ruangan peti sejuk...Bentuk dan saiz bekas nampak saja kecil dan biasa-biasa sahaja, akan tetapi ia dapat memuatkan bahan-bahan yang banyak didalamnya.

  • Bekas Freezermate ini terdiri dari bahan plastik yang mudah lentur (fleksibel sikit) dan lembut.. Jadi ia akan mengembang mengikut saiz bahan - bahan yang dimasukkan ke dalam bekas berkenaan..Ini secara tidak langsung dapat mengelak dari bekas retak atau pecah..tapi kalau dah jatuh mestila pecah..hahahaha..

  • Bekas Freezermate ini adalah bekas plastik yang lutsinar dan memudahkan anda melihat kandungan bahan yang ingin diambil..So anda tidak perlulah tercari-cari bekas  dan tersalah ambil bekas...so memang terbaik bekas freezemate ini..

  • Bekas Freezermate ini adalah bekas plastik yang cepat beku, dan juga bekas yang cepat cair. Jadi makanan laut seperti ikan ,sotong, udang, ketam dan daging, ayam akan tersimpan baik dan selamat malah tidak berbau...memang best la bekas freezermate ini.

  • Jaminan produk tupperware adalah sepanjang hayat, ini bermakna jika anda memiliki produk tupperware Freezemate ini, ia adalah pelaburan yang bijak.




TIPS PENYIMPANAN MAKANAN - TUPPERWARE FREZEEMATE


  • Anda boleh simpan bekas freezermate dalam freezer,walaupun bekas tersebut kosong..tidak jadi masalah pun..so apabila sudah sampai masa untuk diisi bahan-bahan maka anda boleh terus simpan bahan dalam bekas freezermate berkenaan, jadi makanan yang baru disimpan akan lebih cepat beku..cukup mudahkan..

  • Jika anda ingin memasak dan ingin cepat cairkan bahan dalam bekas Freezermate maka anda perlu pindahkan bekas freezermate keluar peti sejuk beberapa jam sebelum masak supaya ianya cair secara beransur-ansur...dan cuba anda lihat bahan di dalam bekas berkenaan..masih freshhhhh gitu..tapi kalau anda hendak cepat cair bahan dalam bekas tersebut..senang je..rendam je bekas Freezermate tu dalam air..comfirm cepat cair dan senang nak buka penutupnya..hehe.

  • Ni yang paling saya suka..pastikan setiap pembelian adalah berbaloi. Jadi gunakan bekas Freezermate ini semaksima mungkin. Nak tau caranya adalah jika bekas Freezermate tu kosong apasalahnya anda masukkan air masak atau air tapisan kedalam bekas Freezermate dan ia boleh dijadikan ketukan ais batu..

  • Selain itu anda boleh simpan lauk - pauk yang terlebih masak dan lauk yang tidak habis dimakan..Tidak perlu membazir dengan membuang lauk berkenaan..Jadi gunakan bekas Freezermate untuk menyimpan lauk-pauk berkenaan..Insyallah ia akan bertahan beberapa hari dan tidak basi..cuba anda lakukan..

Jadi dapatkan TUPPERWARE FREZEEMATE dengan kadar segera..Jika berminat untuk membeli bekas TUPPERWARE FREZEEMATE boleh call saya, PM, atau comment di blog ini..insyallah harga amat berpatutan..

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...