Wednesday 22 May 2013

DIRECTOR RECOGNITION RALLY, FLAMINGO HOTEL 19 MEI 2013

As-Salam..agak lama saya tidak berceloteh di blog  bisnes kesayangan kami laki bini ni...lebih dari 2 bulan! Kalau adapun entry sebelum ini, ia adalah garapan suami tersayang, bukan dari pena saya... pena saya adalah menceritakan suka duka jatuh bangun dalam biz Tupperware..pena sang suami pula adalah memuat naik katalog2 online serta mengupdated price, sesuai dgn sifat lelaki yg tidak suka berceloteh ..mmg itu amanah saya kepada beliau, memandangkan saya agak bz dlm kerja lapangan.

Saya menyertai Tupperware dalam kumpulan baru TEAM POWER pada Februari 2013, dan April 2013 sy telah berjaya menyelesaikan Cabaran yg dinamakan DIQ (Director In Qualification) dengan sales RM15,500.00 dan 16 downline dalam tempoh 2 Bulan (Mac & April) ! Satu pencapaian yg cemerlang buat saya budak baru nk belajar dan masih merangkak2 ni.



Hari yang bersejarah, pd 19 Mei bertempat di Flamingo Hotel, kami yg telah rank up (dari senior consultant kepada rank Director sehinggalah seterusnya) diraikan dlm satu majlis yg gilang gemilang... Ape lagi, On Stage lah ! tp pic on stage tidak dapat saya kongsikan lagi buat masa ini, kerana mahu menunggu hasil Cameraman yg professional menguploadnya terlebih dahulu.. 


Terasa bangga hari tu saya membawa gelaran gelaran Dir. Azira... (cukup sekadar memanggil sy Azira).. ia hasil sokongan Suami tersayang, juga ibu , ibu mertua , adik beradik , kawan2, pelanggan2 yg tidak putus2 menempah barang dari saya...semestinya buat Downline2 tersayang, walau mereka semua belum sepenuhnya  mahu terlibat dlm Biz ini... saya juga seperti anda, niat masuk ahli hanya mahu pakai sendiri, tp siapa sangka??? kini saya menjadikan hobi ini sebagai Bisnes saya..

Beratur bersama 'orang kuat' saya aka pengangkut kotak2 dan driver saya dan yang paling penting penyuntik semangat utk berjaya dalam bidang tupperware ini..hehe..Sebelahnya adalah dari Group kami juga, Director Salam dari Trg.. Salam sudah rank 1star.. (insyaallah saya akan menyusul kamu , Salam)



Kejayaan pada hari ini adalah untuk dikongsi dgn downline2 dan siapa2 yg berminat menjadikan Tupperware sebagai Biz..


Seronok kan tgk 2 keping pic itu...yg bestnya upline dan company akan hargai apa yg kite buat...mereka akan menawarkan bermacam hadiah, pastilah kite merebut peluang itu !!!


Tiket masuk ke majlis itu hanyalah RM10... tp apa yg saya dapat??? banyak kan..lebih dari berbaloi


Genggam bara api biar sampai jadi abu !!!

jadi sesiapa yg mahu seiring dgn saya dlm Biz Tupperware ni, bolehlah roger saya di Fb : AZIRA IRA TP @ call terus 017-6961834... mungkin anda yg kami cari !!!



(utk ruangan akan datang, saya akan kongsikan tips2 utk berjaya, insyaallah..)



ucapan tahniah dr Mr. Sifu

4 comments:

  1. as salam..
    azira.. penulisan yang santai tetapi memberi makna.. kalau orang baca.. dia pastu teruja dengan pencapaian azira.. keep it up yer..
    suke tengok hubby azira yang supporting dan comel

    ReplyDelete
    Replies
    1. wslm.hehe abg syam... terima kasih..ini suma atas saranan abg syam akak sifu lah nk mintak kami anak2 semua buat blog...semoga usaha kecil ini akan berbalas dgn ganjaran yg besar..wah gitu.... terima kasih daun keladi abg syam atas segala tunjuk ajar, juga Meklong Tupperware..

      Delete
    2. typing error = aka
      *aka sifu yg mintak kami semua anak2....

      Delete
  2. bestnyer...rasa bersemangat bila baca blog awak ni...apapun tahniah dan moga maju dlm mencapai apa yg awak inginkan

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...